Search

Hotman Paris Pilih Gibran Rakabuming Raka daripada Syahrini

Lebih jauh, Hotman juga sedikit bercerita jika dirinya rela meninggalkan seorang Syahrini, demi sebuah komitmen untuk ketemu Gibran. Ya, dalam beberapa waktu terakhir ini Hotman memang ditunjuk untuk jadi penasihat hukum pelantun Sesuatu tersebut.

"Walaupun tadi saya tinggalin Syahrini.. Tadi live di SCTV sama Syahrini, tapi komitmen is komitmen, saya datang ke sini. Dan saya bangga ketemu beliau ini. Tetap, jas gue sama sepatu gue lebih mahal dari punya dia," pungkas Hotman.

Sumber: Kapanlagi.com

Let's block ads! (Why?)

https://www.liputan6.com/showbiz/read/3616273/hotman-paris-pilih-gibran-rakabuming-raka-daripada-syahrini

Bagikan Berita Ini

0 Response to "Hotman Paris Pilih Gibran Rakabuming Raka daripada Syahrini"

Post a Comment

Powered by Blogger.